“NÉÉÉÉÉÉ ! Ik ben NIET tevreden en ik ben vooral NIET
tevreden omdat jullie voortdurend vragen of ik tevreden ben. GESNOPEN?”
“JÁÁÁÁÁÁ ! Jullie verkoopster had oor naar mijn
verzuchtingen. JÁÁÁÁÁÁ ! Jullie verkoopster heeft zich trachten in te leven in
mijn leefwereld … maar dat was wat mij betreft niet echt aan de orde. Er wordt van mij ook niet verwacht dat ik mij inleef in HAAR leefwereld. BEN IK
DUIDELIJK ?
“JÁÁÁÁÁÁ ! Jullie verkoopster heeft mij de nooduitgangen
aangewezen. JÁÁÁÁÁÁ ! Jullie verkoopster heeft mij de brandvoorschriften
voorgelezen … maar dat was tijdverlies. IK WAS GEWOON OP
ZOEK NAAR EEN MIXER !!!
“NÉÉÉÉÉÉ ! Ik ga "meer dan waarschijnlijk" jullie
winkelketen NIET aanraden aan vrienden - misschien wel aan kennissen – omdat ik
het BEU BEN - noteer dat aub !!! - om ná elk bezoek geconfronteerd te
worden met de vraag of ik tevreden ben ? Als ik tevreden ben, kom ik terug. Als
ik niet tevreden ben, dan niet. Zo eenvoudig is dat !!! Nogmaals : SCHRIJF DAT
EENS OP in jullie DATABASE : Serge Pattyn wenst niet meer gecontacteerd te worden met de vraag of hij tevreden is !" Waarvoor mijn welgemeende dank ...
OEF - dat lucht op !
Maar mocht WD Breduinia ooit overwegen om ook eens een
tevredenheidsenquête te lanceren … toch twee keer nadenken.
Tot horens
Serge